Zaloguj

Zaloguj się na konto

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj moje dane
Pełna kolekcja The Sims 2 za darmo!

Pełna kolekcja The Sims 2 za darmo!

Aby otrzymać za darmo kompletne wydanie The Sims 2, należy uruchomić klienta Origin, z menu "Origin" wybrać "Wykorzystaj kod produktu", a następnie podać następujący kod: I-LOVE-THE-SIMS Po...

Czytaj więcej

A co powiecie na symulator kamienia?!

A co powiecie na symulator kamienia?!

Myśleliście, że nie można wymyślić czegoś bardziej kuriozalnego niż symulator kozy? Myliliście się! W usłudze Greenlight na platformie Steam pojawiła się niedawno produkcja, która jest... sy...

Czytaj więcej

Wiedźmin 2 debiutuje na Linuksie!

Wiedźmin 2 debiutuje na Linuksie!

Bardzo dobra wiadomość dla graczy korzystających z systemu Linux – właśnie zadebiutował w wersji na ten system operacyjny Wiedźmin 2, jedna z najbardziej udanych gier RPG, jakie zostały wyda...

Czytaj więcej

Gra Dead Space za darmo na Origin!

Gra Dead Space za darmo na Origin!

Okazja do pobrania gry Dead Space na platformę Origin – całkowicie za darmo! Promocja potrwa do 8 maja.Pobierz grę Dead Space:origin.com/pl-pl/store/buy/dead-space/pc-download/base-game/stan...

Czytaj więcej

Symulator Kozy - od żartu do przedsprzedaży gry!

Symulator Kozy - od żartu do przedsprzedaży gry!

Gra o nazwie "Goat Simulator" (Symulator Kozy) to projekt zespołu Coffee Stain Studios, który zadebiutuje na platformie Steam jeszcze w tym roku. W grze na czterech kopytach ruszymy przed si...

Czytaj więcej

Pełna kolekcja The Sims 2 za darmo!
Pełna kolekcja The Sims 2 za darmo!
A co powiecie na symulator kamienia?!
A co powiecie na symulator kamienia?!
Wiedźmin 2 debiutuje na Linuksie!
Wiedźmin 2 debiutuje na Linuksie!
Gra Dead Space za darmo na Origin!
Gra Dead Space za darmo na Origin!
Symulator Kozy - od żartu do przedsprzedaży gry!
Symulator Kozy - od żartu do przedsprzed...
Dolphin - gry z Wii na PC

Dolphin - gry z Wii na PC

Program Dolphin to jeden z najlepszych emulatorów konsol Gamecube, Wii oraz Triforce, za pomocą którego uruchomimy szereg gier dostępnych na te platformy w komputerze klasy PC lub Mac. Niew...

Czytaj więcej

Comodo Internet Security 2014 - kompleksowa ochrona za darmo!

Comodo Internet Security 2014 - kompleksowa ochrona za darmo!

Mimo dużych starań ze strony producenta, system Windows nadal jest bardzo podatny na zagrożenie ze strony wirusów i innego szkodliwego oprogramowania. Dlatego bardzo dobrą propozycją jest pr...

Czytaj więcej

Glary Utilities - kompleksowy zestaw najlepszych narzędzi

Glary Utilities - kompleksowy zestaw najlepszych narzędzi

Dużą popularnością cieszył się u nas kompleksowy program do utrzymania w sprawnym działaniu systemu Windows, program o nazwie TuneUp Utilities. Niestety został on wykupiony przez nową firmę,...

Czytaj więcej

Najlepsze programy w najnowszych wersjach

Najlepsze programy w najnowszych wersjach

Publikujemy tylko najlepsze, darmowe programy z danej kategorii. Dzięki temu nie tracisz czasu na wybór dobrych, darmowych aplikacji i jesteś legalny. Oto ich najnowsze wersje, czy już je po...

Czytaj więcej

WinRAR 5 - nowy format kompresji i wsparcie dla wielordzeniowców

WinRAR 5 - nowy format kompresji i wsparcie dla wielordzeniowców

WinRAR 5 to najnowsza wersja popularnego programu do kompresji plików uznawanego za jedną z najlepszych aplikacji tego typu wśród użytkowników na całym świecie. Charakteryzuje się bardzo dob...

Czytaj więcej

Dolphin - gry z Wii na PC
Dolphin - gry z Wii na PC
Comodo Internet Security 2014 - kompleksowa ochrona za darmo!
Comodo Internet Security 2014 - kompleks...
Glary Utilities - kompleksowy zestaw najlepszych narzędzi
Glary Utilities - kompleksowy zestaw naj...
Najlepsze programy w najnowszych wersjach
Najlepsze programy w najnowszych wersjac...
WinRAR 5 - nowy format kompresji i wsparcie dla wielordzeniowców
WinRAR 5 - nowy format kompresji i wspar...
Nowa baza kodów i porad do 24 800 gier - CheatBook-DataBase 2019

Nowa baza kodów i porad do 24 800 gier - CheatBook-DataBase 2019

Został wydany najnowszy program na rok 2019 z bazą po nad 24 800 gier na wszystkie możliwe platformy z grami. Zapraszamy do pobierania! - CheatBook-DataBase 2019 (77MB)

Czytaj więcej

Czy używasz antywirusa? Start nowej sondy!

Czy używasz antywirusa? Start nowej sondy!

W nowej sondzie prosimy Was o odpowiedź na pytanie czy używacie antywirusa. Może najnowsze odsłony systemu Windows są już na tyle dopracowane i wolne od potencjalnych zagrożeń, że nie potrze...

Czytaj więcej

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Świąt wesołych i spełnionych,Świeżego powiewu wiosny,Pisanek kolorowych,Dyngusa mokrego,Jajeczka przepysznego! Redakcja vortalu Portal24h.pl

Czytaj więcej

Nowa odsłona Portal24h - 6 wersja serwisu!

Nowa odsłona Portal24h - 6 wersja serwisu!

Po wielu miesiącach przygotowań, prac i testów oddajemy w Wasze ręce i klawiatury najnowszą 6. odsłonę serwisu Portal24h. Mamy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu co najmniej tak bardzo jak...

Czytaj więcej

Św. Mikołaj czy Dziadek Mróz? Wyniki pojedynku na brzuchy!

Św. Mikołaj czy Dziadek Mróz? Wyniki pojedynku na brzuchy!

Zakończyła się szybka, mikołajkowa sonda, w której do pojedynku ze Św. Mikołajem stanął Dziadek Mróz! Okazało się, że Dziadek Mróz nie miał szans w starciu z ogromnym brzuchem Św. Mikołaja i...

Czytaj więcej

Nowa baza kodów i porad do 24 800 gier - CheatBook-DataBase 2019
Nowa baza kodów i porad do 24 800 gier -...
Czy używasz antywirusa? Start nowej sondy!
Czy używasz antywirusa? Start nowej sond...
Wesołych Świąt Wielkanocnych!
Wesołych Świąt Wielkanocnych!
Nowa odsłona Portal24h - 6 wersja serwisu!
Nowa odsłona Portal24h - 6 wersja serwis...
Św. Mikołaj czy Dziadek Mróz? Wyniki pojedynku na brzuchy!
Św. Mikołaj czy Dziadek Mróz? Wyniki poj...

Skargi - Z archiwum Spółdzielni "Społem"

Skargi - Z archiwum Spółdzielni "Społem" - 4.5 out of 5 based on 2 votes
1 1 1 1 1 Ocena 0.00 (0 głosy)
> > Z archiwum Spoldzielni "Spolem"
> > -------------------------------
> >
> > Skarga z 1987 roku:  Poprosilam o mleko z zoltym kapslem, ale
> > ekspedientka nie chciala mi go sprzedac, tlumaczac, ze jest to
> > mleko jutrzejsze, z jutrzejsza data na kapslu.  Prosze mi wyjasnic,
> > dlaczego mleko w dniu 3 maja datowane jest na 4 maja i czy
> > ekspedientka mogla odmowic mi sprzedazy tego mleka - Halina
> > Mikolajczyk.
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki:  Mleko tluste z zoltym kapslem
> > dostarczane jest w poludnie i jednoczesnie jest awansem na dzien
> > nastepny.  Prosze przyjsc jutro, a bedzie!
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1983 roku:  Jako mistrz z 1948 roku stwierdzam - dziura w
> > szynkowej z powodu zlej pracy nadziewarki.  Zwyczajna zamiast na
> > drobnym sicie byla mleta na piatce.  Jakis niefachowiec tu pracuje
> > - T.  Cieslar
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1983 roku:  Kolejka zaczyna sie juz przed sklepem, a
> > obsluga odmawia uruchomienia drugiego stanowiska kasowego, mimo ze
> > w sklepie sa cztery pracownice.  Dwie siedza sobie na zapleczu i
> > pija herbate.  Ponadto kierowniczka ublizala mi przy wpis...
> >
> > (tu ksiazka skarg jest nieco pomieta i naddarta, jakby ktos ja
> > klientowi z calej sily wyrwal - przyp.  red.)
> >
> > Wpis kierowniczki:  NIEPRAWDA!!!  KLAMSTWO!!!  Jako kierowniczka
> > oswiadczam, ze w sklepie byla duza kolejka spowodowana swieza
> > dostawa tak atrakcyjnych towarow jak olej, margaryna, cukier.
> > Ekspedientki nie nadazaly z noszeniem towaru.  Ponadto klient ten
> > jest wyjatkowo konfliktowym klientem, ktory to wiecznie ma duzo
> > nieuzasadnionych pretensji i sam ubliza!!!
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1985 roku:  Okolo godz.  11.30 przyszlam do sklepu
> > miesnego, aby ustawic sie w kolejce.  Oczywiscie nic juz nie bylo o
> > tej godzinie, ale poniewaz dostawa poranna jest zawsze dzielona na
> > sprzedaz przedpoludniowa (o godz.  8) i popoludniowa (o godz.  16),
> > liczylam, ze jakis towar zostanie o godz.  16 wylozony.  Bylo nas
> > takich 20 osob.  Pytalismy ekspedientki, czy warto stac, ale nie
> > wiedzialy, co bedzie, tylko ze na pewno beda wylozone parowki z
> > porannej dostawy.  Czekalismy wiec w ciemno do 16.  Kiedy
> > wystawiono towar, okazalo sie, ze wszystkiego jest b.  malo.  A
> > parowki z porannej dostawy w ogole wyparowaly.  Domagalismy sie
> > kontroli komisyjnej zaplecza i tego, co tam zostalo odlozone, ale
> > nie pozwolono nam na te spoleczna inicjatywe - R.  Korpal, A.
> > Bedkowska, S.  Jedrzejczyj, D.  Kozlowska.
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki:  Parowki zostaly sprzedane na zywienie
> > zbiorowe dla kolonii.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1985 roku:  Kupilam nieswieze drozdze, pol kilo.  Nie
> > chciano mi ich wymienic - Walewska
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki:  Klientka przedstawila do reklamacji
> > drozdze kupione rzekomo w naszym sklepie 3 dni temu.  Tymczasem
> > byly one zapakowane w prawdziwy papier pakowy, ktorego to papieru
> > sklep nie posiada od pol roku - a wiec drozdze nie nasze.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1987 roku:  Jestem siostra PCK.  Mam pod opieka szesc
> > samotnych kalek i mam zezwolenie na kupowanie dla nich poza
> > kolejnoscia.  Odmowiono mi sprzedazy wafli, natomiast sprzedano
> > trzem innym osobom z kolejki po 14, 15 i 10 sztuk - Marcinkowska.
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki:  Zgodnie z wytycznymi ministra w sprawie
> > zasad obslugi poza kolejnoscia wyjasniam, ze opiekunka PCK nie
> > miala prawa do zakupu poza wszelka kolejnoscia - ktore to prawo
> > maja wylacznie inwalidzi wojenni i wojskowi - a jedynie miala prawo
> > do stania w kolejce dla uprzywilejowanych, zamiast w kolejce
> > zwyklej.  Z uwagi na to, ze zarowno w kolejce zwyklej, jak i w
> > kolejce dla uprzywilejowanych stala znaczna ilosc klientow i nie
> > wyrazali oni zgody na sprzeadz wafli siostrze PCK, klientce
> > odmowiono sprzedazy poza wszelka kolejnoscia.
> >
> > Tak wiec nie bylo zadnej winy ekspedientki - wszystkim
> > uprzywilejowanym przysluguje obsluga poza kolejnoscia, ale tylko
> > jesli stana w kolejce dla uprzywilejowanych.  I w tej kolejce
> > powinna pani - jako siostra PCK - stanac.  Jest jeszcze zwykla
> > kolejka, dla nieuprzywilejowanych.  W niej stac pani nie musi.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1979 roku:  Zle zachowanie kasierki.  Kasierka robila sie
> > manikure w sklepie zywnosci.  Kiedy prosilam o mleko nic nie
> > odpowiedziala, manikura trwala.  Drugi raz prosilam.  Sugerowalam,
> > ze to nie miejsce do manikury.  Odpowiedziala niegrzecznie i znowu
> > zaczela z manikura.  Czekam na tlumaczenie z Urzedu Dzielnicowego.
> > Przepraszam, ze niedokladnie pisze po polsku - Kay Withers.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1988 roku:  Na wystawie odkrylem naboje do syfonow, jednak
> > w sklepie nie chciano mi ich sprzedac, wykazujac przy tym arogancje
> > i chamskie odzywki - Jerzy Waka.
> >
> > Dopisek kierownika:  Klient nie mial zadnej racji.  Wchodzac do
> > sklepu, byl juz zdenerwowany.  Ublizal mojej pracownicy.  Chcialem
> > uspokoic tego klienta, tlumaczac sytuacje obecnego braku naboi,
> > lecz klient w dalszym ciagu mial pretensje i ublizal.  A co do
> > wystawy, stoi tam tylko puste pudelko po nabojach.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Pochwala z 1988 roku:  Pragne zlozyc dyrekcji podziekowanie za
> > zmiane dawnego personelu z kierownictwem na czele w naszym sklepie.
> > Personel obecny jest fachowy i mily.  Odnosze wrazenie, jakbym byl
> > obslugiwany przed wojna - inz.  Stanislaw Wisniewski, kombatant
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1988 roku:  Podejscie p.  ekspedientki do stoiska
> > nabialowego trwalo od godz.  7.40 do 8.00 - Lutkowski.
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki:  Mielismy przyjecie towaru, a klient byl
> > bardzo niecierpliwy.  Mimo duzej kolejki, ktora spokojnie
> > oczekiwala, domagal sie obslugi.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Pochwala z 1988 roku:  Dziekuje za rodzynki, ktore kupilam w tym
> > sklepie, a nie moglam dostac od 2 lat w calym srodmiesciu.
> > Szczegolnie dziekuje pani sprzedawczyni, ktora z usmiechem odwazyla
> > mi zadana ilosc - Dominika Pytkowska.
> >
> > Skarga z 1989 roku:  W dniu dzisiejszym w sklepie pusto i brudno.
> > Obsluga skandaliczna.  Nie pozwolono nam kupic oleju, wykazujac sie
> > skrajna arogancja - Henryk Jodko, Alicja Moczulska.
> >
> > Dopisek innej osoby:  Obywatele ci zadali, aby olej sprzedawac bez
> > ograniczen - na co kolejka, w ktorej i ja stalem, prosila aby dawac
> > po 1 litrze, bo nie starczy.  Wybuchla awantura, bo obywatele ci
> > stwierdzili, ze skoro jest urynkowienie i demokracja, to oni wezma,
> > ile chca, a inni ich nic nie obchodza, po czym zlosliwie wpisali
> > sie do ksiazki - Krzysztof Jakubowski.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1987 roku:  O godz.  8.30 na stoisku bylo okolo 17 kg
> > baleronu.  O godz.  9 baleron zostal wykupiony.  Ja oraz inni
> > klienci zazadalismy dodatkowego wydania wedlin z chlodni.
> > Ekspedientka wyszla na zaplecze i stwierdzila, ze kierowniczka
> > zabrala klucze do chlodni.  Poszla po nia.  Kierowniczka
> > oswiadczyla, ze nic w chlodni nie ma.  Jednak z wczesniejszego
> > zachowania ekspedientki (znaczace mruganie okiem) wynikalo, ze
> > towar jest.  Jako klienci zazadalismy komisyjnego sprawdzenia
> > zawartosci chlodni, ale odmowiono nam tego, twierdzac, ze to nie
> > nasza sprawa.  Kwestionujemy prawo kierowniczki do zabierania
> > klucza.  Nie wierzymy, ze w chlodni byla tylko slonina, bo w tym
> > wypadku zamykanie jej nie mialoby przeciez sensu - Gotlib Stefania,
> > Teresa mudzka, Anna Dobrowolska.
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki:  Byla wolna sobota.  Dostalam dorzut
> > wedliny - 30 kg baleronu.  Nie wprowadzilam wagowych ograniczen,
> > azeby sprzedaz odbyc bez jakichkolwiek zatargow ze strony klienta.
> > O godz.  9 skonczyl sie wiec towar.  A w chlodni naprawde nic nie
> > mialam.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Pochwala z 1983 roku:  Wystepuje do dyrekcji Spolem, aby obsludze
> > sklepu przyznac nagrode, np.  imienia Wokulskiego.  Nabywalem
> > komplet garnkow za 7400 zl.  Pan, ktory mnie obslugiwal, byl
> > niezwykle uprzejmy i fachowy, poswiecil mi b.  duzo czasu i
> > wspolnie ze mna ogladal az trzy komplety, zeby dobrac bez wgniecen
> > i uszkodzen.  Wiecej takich sklepow i zycie bedzie jak w innych
> > krajach - Krzysztof Stachurski, woj.  zamojskie
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1985 roku:  Ekspedientka odmowila mi sprzedazy 1/2 kg
> > szynki na dziecinna kartke, tlumaczac, ze nie jest to kartka
> > zarejestrowana w tutejszym sklepie.  To prawda, ale przeciez mamy
> > 31 lipca i zostaly jeszcze tylko trzy godziny handlu.  I gdzie ja
> > potem lipcowa kartke zrealizuje?  Mam dzieci 2 i 4 lata.  Czy
> > ludzkie podejscie nie obowiazuje?  - Prokop.
> >
> > Dopisek innej osoby:  Uwazam powyzszy wpis za zlosliwy i arogancki.
> > Ekspedientka miala sluszna racje.  Nie chcemy, aby sprzedawano
> > obcym osobom z niezarejestrowanymi kartkami, bo za malo jest wedlin
> > - Mrowka.
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki sklepu:  Klientka Prokop byla bardzo
> > zdenerwowana, gdyz inne osoby z kolejki nie pozwolily jej obsluzyc.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1988 roku:  Odmowiono mi sprzedazy 1 kg ptasiego mleczka.
> > Zaznaczam, ze mam II grupe inwalidzka i oswiadczenie komisji
> > lekarskiej.  Ekspedientka nie uznala tego, byla bardzo agresywna.
> > Resztkami sil stalam w bardzo dlugim ogonku i otrzymalam 23 dkg.
> > Zaznaczam, ze jestem po bardzo ciezkiej operacji i wszedzie jest to
> > zaswiadczenie respektowane - Czeslawa Gorkowska.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1978 roku:  Zamiast kawy podano mi w waszym barze cienka
> > lure - K.  Wojdak.
> >
> > Dopisek inspektora nadzoru:  Proponuje organizowanie comiesiecznych
> > narad z bufetowymi, ktore legitymuja sie negatywnymi wynikami
> > naparow kawowych.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1988 roku:  Weszlam do sklepu i co widze...  Na stoisku
> > miesnym nie ma zadnej wedliny.  Uwazam, ze przed swietem 22 lipca
> > powinno byc lepsze zaopatrzenie.  Co maja jesc ludzie pracy?  -
> > Alicja Kozakowska.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1978 roku:  W czwartek o godz.  13.45 szczegolnie "mila i
> > kulturalna" byla pani Sawicka, ktora nie wiadomo z jakich powodow
> > znalazla sie w salonie perfumeryjnym.  Ordynarny stosunek do
> > klienta, odsylala do pracy pod Forum.  Uwazam zachowanie
> > ekspedientki za katastrofalne i zadam satysfakcji - Iwanicka
> > Jadwiga.
> >
> > Dopisek innej osoby:  Jestem swiadkiem tej scysji i stwierdzam, ze
> > zarzuty tej obywatelki sa bezpodstawne.  To klientka zachowywala
> > sie prowokujaco i arogancko - mowila podniesionym glosem per ty i
> > wysylala ekspedientki do pracy w PGR - Jadwiga Kolodziejczyk.
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki:  Sytuacja spowodowana byla niesluszna
> > pretensja klientki, ktora zadala od ekspedientki otwarcia i
> > powachania oryginalnie zapakowanej wody francuskiej Jean po 800 zl.
> > W zwiazku z odmowa wszczela awanture.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1988 roku:  Odmowiono mi sprzedazy miodu z wystawy (podpis
> > nieczytelny).
> >
> > Wyjasnienie kierownika wpisane pod skarga:  Miod znajdujacy sie na
> > wystawie bedzie sprzedany po zmianie dekoracji.  Jest juz
> > sporzadzona lista na te towary, ale klient stwierdzil, ze tyle to
> > on nie bedzie czekal.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1988 roku:  My, nizej podpisani klienci ze zwyklej
> > kolejki, skladamy skarge na kierowniczke, ktora odmowila naszej
> > prosbie o zmiane zasad obslugi kolejki uprzywilejowanej.  Nie
> > wyrazila zgody, by na piec osob ze zwyklej kolejki obslugiwac jedna
> > z uprzywilejowanej.  Obslugiwala jeden na jeden.  Towaru dla nas
> > nie starczylo (tu nastepuje dziesiec podpisow).
> >
> > Dopisek pod skarga:  My, ludzie z kolejki uprzywilejowanej,
> > wyjasniamy, ze jestesmy inwalidami wojennymi, starymi bojownikami o
> > Polske i prosimy o nieuwzglednianie ww.  PASZKWILU - Jerzy Hys.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1984 roku:  Pani ekspedientka nie obsluguje w kolejnosci
> > klienta, gdyz twierdzi, ze klient powinien najpierw sie wyszumiec -
> > Ewa Rakowska
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1985 roku:  Nie moge sie doprosic u kierowniczki sklepu,
> > zeby zamawiala bialy ser na wage (ten z Mlawy, ktory kiedys byl).
> > Jeszcze raz wiec bardzo prosze, aby byl w tym sklepie ser bialy na
> > wage, a nie w kostkach.  Niech ja juz nie slysze "nie dostajemy
> > sera na wage" - J.  Tender.
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki:  Nie dostajemy sera na wage.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Pochwala z 1979 roku:  Zostalem nadzwyczaj grzecznie obsluzony
> > przez pania ekspedientke Marie, za co pragne wyrazic wyrazy uznania
> > dla calego personelu na czele z p.  Kierowniczka - Tadeusz Grajek,
> > Ursus.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1988 roku:  Chcialam kupic kilogram cukru i kawe,
> > pokazujac legitymacje II grupy inwalidztwa.  Pani ze stoiska
> > cukierniczego nie chciala mnie obsluzyc poza kolejnoscia.  Wreszcie
> > gdy mnie zalatwiala, caly czas ublizala, co spowodowalo podburzenie
> > stojacych w kolejce ludzi.  Na skutek jej zachowania jakis wulgarny
> > typ wyrwal mi kawe i wrzeszczal kolo ucha, ze ma w dupie moja
> > legitymacje inwalidzka - Stanislawa Ostrowska.
> >
> > Dopisek innej osoby:  Bylem swiadkiem.  Klientka, rzekomo
> > inwalidka, odgrazala sie, ze nas tu wszystkich urzadzi.  Sama
> > sprowokowala taka, a nie inna reakcje stojacych w 30-osobowej
> > kolejce.  Nie mam nic przeciwko ludziom z przywilejami, ale czy
> > musza robic zakupy akurat po 16, gdy normalni ludzie wychodza z
> > pracy, i przeszkadzac.  Poza tym kawa jest uzywka, a nie artykulem
> > pierwszej potrzeby - Mialkowski.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1983 roku:  Zamiast 3 kg cukru ekspedientka sprzedala mi 3
> > kg mrowek faraona (podpis nieczytelny).
> >
> > Dopisek kierowniczki:  Klient byl w stanie nietrzewym.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Pochwala z 1980 roku:  W sklepie jest bardzo uprzejma i szybka
> > obsluga, az przyjemnie postac chwile w kolejce - Beata Malaszko.
> >
> > Dopisek:  My, klientela stojaca obecnie w kolejce, dolaczamy sie do
> > pochwal (tu nastepuje 10 podpisow).
> >
> > Kolejny dopisek:  Jako kierownik sklepu dziekuje za slowa uznania -
> > Wojciechowska.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1983 roku:  Nie chciano mi sprzedac szampana, choc
> > pijanemu jegomosciowi sprzedano w tym czasie wino.  Dlaczego?  -
> > Bozena Zycholak.
> >
> > Wyjasnienie kierowniczki:  Zaczne od poczatku.  O godz.  14
> > przywieziono do naszego sklepu cukier, kory mial byc sprzedawany
> > bez kartek.  Wiesc szybko rozeszla sie po miescie i spowodowala
> > szturm.  Do godz.  18 sprzedalismy 4 tony.  Na moich oczach
> > rozgrywala sie prawdziwa bitwa.  Jednoczesnie musialam policzyc
> > utarg.  W tym kotle wywiesilam wiec na dziale z alkoholem kartke
> > jakakolwiek, nie patrzac nawet, co tam napisane, ze przerwa albo
> > remanent, i ucieklam na tyly na zaplecze.  Byla godz.  18.50, kiedy
> > do mojego pokoju wszedl pijany olbrzym.  Domagal sie wina.  Nie
> > targowalam sie, bo na biurku mialam rozlozone 13 milionow.  Podalam
> > mu butelke.  Zobaczyla to klientka, ktorej juz obsluzyc nie moglam,
> > i sie wpisala.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1984 roku:  Mimo iz nie mam kartki zarejestrowanej w tym
> > sklepie, prosze o sprzedanie mi 30 dkg kielbasy krakowskiej,
> > poniewaz bardzo mi zalezy - Wajdzik Alina.
> >
> > Dopisek kierowniczki:  Odmawiam ze wzgledu na stany zerowe wedlin.
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga ze stycznia 1983 roku:  Bialy ser kladzie sie na wage,
> > trzymajac w dwoch palcach, ktorymi to palcami liczone sa potem
> > pieniadze.  Prosze to zmienic - Janik.
> >
> > Dopisek ekspedientki:  Osobiscie uwazam, ze nie ma innej mozliwosci
> > jak podanie sera palcem.
> >
> >                *              *              *
> >
> > W dniu 3 lipca 1989 sprzedawano dywany podgumowane.  Ekspedientki
> > poinformowaly, ze beda wpuszczaly kolejno z obu kolejek.  Mimo ze
> > stalam na poczatku kolejki uprzywilejowanej, dywanu mi nie
> > sprzedano.  Ekspedientki zachowaly sie b.  brzydko.  Zostalam przez
> > jedna popchnieta z calej sily, a kiedy upadlam, sila mi dywan
> > wydarla - Irena yszcz
> >
> > Dopisek kierowniczki:  Serdecznie Pania przepraszamy za zaistnialy
> > incydent.  Ekspedientce zwrocono uwage o nietakim stosunku do
> > klienta - Zdanowska
> >
> >                *              *              *
> >
> > Skarga z 1983 roku:  Na wystawie sa wystawione rozne sery zolte,
> > ale w sklepie nie ma ich w sprzedazy.  Co to za zwyczaj
> > reklamowania towaru, ktorego nie ma w sklepie.  Prosze o
> > wyjasnienie - Tadeusz Kedzielski.
> >
> > Wyjasnienie kierownika:  Sklep bierze udzial w konkursie.  Zrobiono
> > wiec wystawy konkursowe, na ktorych umieszczono atrapy towarow.
> > Samych towarow od dluzszego czasu niestety brak w sprzedazy
> >