- Szczegóły
-
Kategoria: Nowinki Internetowe
-
Opublikowano: niedziela, 15, październik 2006 18:52
-
Odsłony: 2562
W październiku AMS wspólnie z Eskadrą przeprowadził niestandardową
kampanię promującą ideę organizacji Euro 2012 przez Polskę i Ukrainę.
W
tysiącu wiatach na terenie całej Polski pojawiło się ponad milion
zielonych karteczek post-it. Zachęcały one do popierania kandydatury
Polski i Ukrainy jako organizatora Mistrzostw Świata w piłce nożnej.
Ta wyjątkowa jeśli chodzi o outdoor akcja ambientowa jest częścią
szeroko zakrojonej kampanii uświadamiającej społeczeństwu ogromne
pożytki cywilizacyjne, jakie może przynieść organizacja Mistrzostw UEFA
w naszym kraju. W sprawie poparcia idei można zalogować się na stronie:
www.e2012.org.
Budżet dotychczas prowadzonej kampanii we wszystkich mediach wynosi 4
miliony złotych, ale ze względu na przedłużenie terminu rozstrzygnięcia
konkursu do kwietnia 2007, może wzrosnąć.
Źródło: Media2.pl
Dodaj komentarz
Zobacz jak mieć swój własny avatar w komentarzu.