F.E.A.R. - recenzja gry
Pierwszy kontakt z grą może być jednak dla wielu rozczarowaniem, a to z powodu ogromnych wymagań sprzętowych. W F.E.A.R płynnie na prawie najwyrzszych detalach zagramy dopiero na Athlonie 3000+, 1GB RAM oraz super wydajnej karcie graficznej. Ale gdy gra w końcu rusza olśniewa nas swoją grafiką. Strzlaliny wyglądają jak by były wyciągnięte prosto z filmu, wszędzie unosi się kurz, od ściań i sufitów odpadają tynki, poprostu cudo. Gra została wyposarzona w tak zwany bullet-time, rodem z Max Payna, który dodatkowo urozmaica starcie z przeciwinikami. Ci jednak zachowują się bardzo inteligentnie. Chowają się z różnymi przedmiotami, wzywają posiłki, a gdy przychodzi im walczyć w pojedynkę poprostu uciekają! Oprawa audiowizualna również stoi na wysokim poziomie. Wiernie odzworowano dźwięk poszczególnych broni. Podczas przemierzania pustych budynków towarzyszy nam spokojna i miła dla ucha muzyka, by nagle przyspieszyć gdy natrafiamy na wroga. Najciekawszcze są jednak są starcia z duchami. Gdy są w pobliżu, gasną światła, zaczyna nam szwankować latarka, a muzyka zmienia się w dodatkowo podnoszącą ciśnienie kompozycję. Same duch nic nam nie robią, ale spotkanie z nimi jest naprawdę stresujące.
Gra został wyposażona rowniez w tryb multiplayer, któty oferuje nam tego typu rozgrywki jak capture the flag oraz deathmatch. Do gry przez internet potrzeby jest jednak orginalny egzemplarz gry;)
Ocena końcowa: 9
Plusy:
-grafika
-grywalność
-wysokie AI przeciwników
Minusy:
-wysokie wymagania sprzętowe
Grę testowano na:
AMD Athlon 3000+, 1 GB RAM, Geforce 6600 128 MB, Windows XP sp2
Minimalne wymaganie sprzętowe w/g producenta:
Intel Pentium 4 1,7GHz, 512MB RAM, Radeon 9000 64MB
Autor recenzji: Ciukinho
Zobacz jak mieć swój własny avatar w komentarzu.