Święta zbliżają ludzi mediów - 5.0 out of
5
based on
1 vote
- Szczegóły
-
Kategoria: Nowinki Internetowe
-
Opublikowano: wtorek, 26, grudzień 2006 21:08
-
Odsłony: 2704
Na co dzień rywalizują ze sobą o najlepsze teksty i materiały. Walczą o
widzów, słuchaczy, czytelników. Przed świętami przedstawiciele
największych polskich mediów specjalnie dla nas punktują mocne strony
konkurencyjnych redakcji. Czego im gratulują, zazdroszczą, za co je
podziwiają?
Andrzej Sołtysik, rzecznik prasowy TVN o sukcesach Polsatu i TVP:
Ostatni rok nie był najlepszy dla Polsatu. Stację tą można jednak
wyróżnić za bogatą ofertę filmową i talk-show "Co z tą Polską" Tomasza
Lisa. Program zajmuje ważną pozycję na rynku. Przyszłe sezony mogą
okazać się przełomowe, kanał modyfikuje swoją ramówkę. Wtedy rozpocznie
się prawdziwa rywalizacja na którą z niecierpliwością czekamy.
Wielki sukces TVP to przede wszystkim format "Duże dzieci". Genialni
bohaterowie, dobra rozrywka. W Jedynce na uwagę zasługują "Sekrety
rodzinne" prowadzone przez Tomasza Kammela. To interesujące połączenie
zabawy z walorem edukacyjnym. Show idealny dla telewizji publicznej
Marcin Wolski, dyrektor Programu Pierwszego Polskiego Radia:
Wbrew własnym interesom kibicuję Programowi 3 Polskiego Radia.
Bardzo liczę też na telewizyjną Trójkę, ponieważ nie mogę oglądać mojej
ukochanej do tej pory stacji TVN 24, która złapała szalony przechył. Z
wytęsknieniem odnotowuję jaskółki zmian w telewizji publicznej -
gratuluję spektaklu "Norymberga" i takich programów jak "Misja
specjalna".
Katarzyna Kolanowska, dyrektor promocji "Gazety Wyborczej "
Strzałem w Dziesiątkę wydaje się być kolekcja "Dziennika" z radiową
"Trójką" - świetny temat, świetne wykonanie. Drugie pozytywne
zaskoczenie to " Super Express": wielu spisało go chyba na straty, a on
dzielnie walczy i kto wie czy nie uda mu się powrócić na trzecie
miejsce wśród dzienników ogólnopolskich. "Rzeczpospolita" się
odświeżyła, ma nowe strony i więcej luzu - zobaczymy, jak zmiany
przyjmą czytelnicy.
Tomasz Lachowicz, redaktor naczelny "Super Expressu":
"Dziennik": - stał się realną rynkową i ideową alternatywą dla
Gazety Wyborczej, co jeszcze niedawno wydawało się nieosiągalne na
naszym rynku prasowym. Miał też wielkie sukcesy dziennikarskie -
publikacje na temat nazistowskich imprez ludzi z Młodzieży
Wszechpolskiej, czy, a może przede wszystkim, na temat corhydronu - to
powód do dumy reporterów i redaktorów "Dziennika".
"Gazeta Wyborcza" - duży szacunek budzi przede wszystkim fakt, że
potrafiła zmobilizować siły, wyciągnąć wnioski z poprzednich zwycięstw
Axel Springer Polska i obronić swoją pozycję. Ciągle w czołówce
polskiego dziennikarstwa, ciągle najbardziej opiniotwórcza gazeta w
kraju. Ciągle świetne tematy, informacje, teksty.
"Fakt" - po ukazaniu się "Dziennika" przestał być pupilkiem koncernu,
ale nie wpłynęło to zasadniczo na jego pozycję rynkową. Jak mówił
pułkownik Józef Beck - sukces nic nie znaczy, jeśli nie uda się go
powtórzyć. "Faktowi" się udaje. I to jest powód mojej zgryzoty.
Karol Brzozowski, szef promocji i PR "Polityki":
Cieszą nas własne sukcesy ale potrafimy także dostrzegać mocne
strony konkurencji.,,Newsweek" w tym roku należy pochwalić za serię
wydawniczą ,"PRL - Świadkowie" , tygodnikowi " Wprost" gratulujemy
natomiast konsekwencji w działaniach.
Dodaj komentarz
Zobacz jak mieć swój własny avatar w komentarzu.