Zaloguj

Zaloguj się na konto

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj moje dane

Zdjęcie blokady bez utraty gwarancji

1 1 1 1 1 Ocena 0.00 (0 głosy)
telkom Dobra informacja dla klientów komórkowej sieci Plus. Zdjęcie blokady uniemożliwiającej korzystanie z telefonu w innych sieciach (tzw. SIM-lock) już nie oznacza utraty gwarancji na telefon. Czy podobnie będzie w innych polskich sieciach?
Jeden z klientów sieci postanowił zdjąć SIM-lock, bo na działce za miastem Plus nie miał zasięgu. Gdy telefon się zepsuł, serwis nie uznał gwarancji. Klient musiał za naprawę zapłacić mimo, że uszkodzenie nie miało związku z SIM-lockiem.

Jak czytamy w "Gazecie", Plus wprowadził zmiany po tym jak sprawą zajął się Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Poznaniu zarzucając Polkomtelowi "naruszanie zbiorowych interesów klientów", a sąd antymonopolowy uznał, że Plus nie może odmówić klientom prawa do naprawy gwarancyjnej telefonu kupionego w promocji.

W umowach Plusa już pojawił się zapis mówiący, że klient traci gwarancję tylko wtedy, gdy wada telefonu powstała w związku z usunięciem blokady. Do tej pory w Plusie jak i u innych operatorów w umowach pojawiał się zapis o zdjęciu zabezpieczenia po zakończeniu obowiązywania warunków promocji.

Co na to konkurencja? Przedstawiciel operatora sieci Era w rozmowie z "Gazetą Wyborczą" przyznaje, że postanowienie sądu uważa za niesprawiedliwe. Zaznacza także, że dotyczy ono tylko Polkomtela, ale nie nie wyklucza podobnych rozwiazań w innych sieciach. Sieć Orange nie odpowiedziała na pytania "Gazety".

Źródło: Media2.pl

Dodaj komentarz

Komentarze są prywatnymi opiniami dodających je osób. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Komentarze nie na temat, obraźliwe oraz obniżające poziom serwisu będą usuwane. Komentarze osób niezalogowanych są publikowane dopiero po przejrzeniu ich przez moderację.
Zobacz jak mieć swój własny avatar w komentarzu.



Zabezpieczenie anty-spamowe - wykonaj podane zadanie: